سلام کسی تو بارداری از پماد آنتی هموروئید استفاده
کرده؟؟؟

۴ پاسخ

دکتر به من گفت برای خانم باردار پماد رکتول از همه بهتره

من انواعشو به تجویز دکتر استفاده کردم
خیلی زیادم استفاده کردم

بله من✋️ بواسیر گرفتم واقعا دردش وحشتناک بود با پماد اروم شدم و رفت داخل

بله 🙋🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵علیرضا🩵🤱 مامان 🩵علیرضا🩵🤱 هفته بیست‌وپنجم بارداری