۱۱ پاسخ

من بعد سه شب که کاملا شیر نخورده بود تو خاب بهش دادم

شب دوم دادم پنج شنبه

من تا یک هفته حدودا دادم، بعدش دیدم هیچ جوره قبول نمیکنه ضبر زرد زدم رفت بخوره دید تلخه، اونشب خیلی گریه کرد، ولی از شبای بعدش تقریبا کنار اومد، الان دو هفته ست از شیر گرفتم، بیدار میشه روپا میخوابونم

آره تا سه شب دادم عزیزم
بعدش عادت کرد خودش بیدار نشد دیگه

تا سه شب دادم

فقط شب سوم خیلی گریه کرد بعد یک ساعت گریه کردن مجبوری دادم

نه من ی روزی تصمیم گرفتم از شیر بگیرمش یهو قطع کردم کلا ندادم شب وروز شب هم بیدار می‌شد خوراکی و چای یا شیر پاستوریزه میدادم میخورد می‌خوابید

خیر من ندادم الان ۳شبه بدون شیرمیخوابونم قبل خواب بهش شیرپاستوریزه میدم
بیقراری هم میکنه میچرخونمش

ن عزیزم ندادم یسریا میگن بعد سه شب باید تو خواب داد اما من ندادم

آره سه شب اول وقتی خوابش عمیق بود یک بار

شب اول دادم شب دوم ن

سوال های مرتبط