فقط اون 4نفر ک میان عکس یه فرشته کوچواو دیس لایک میکنن
قطعا رقیب هستن
مدیریت شاهکار اونقدر حرفه ای و خفن هستن ک چقدر حسود دارن
من واقعا همبشه راضی بودم
عکس های پسر خاهرم هم عالی شد
هرکس بره شاهکار مشتری همیشه گی هست
من خودم راضی بودم از عکسا اطرافم هم چند نفر که بچه کوچیک دارن اونجا عکس میگیرن راضین، نمی دونم چرا هر عکسی میزارن از آتلیه حتی یه عکس که خودم گذاشتم از پسرم اینهمه دیسلایک میزارن
عزیزم درخاست مو قبول کن لطفا
وای عزیزم هزار ماشالا بهت فرشته زیبا🧿❤️😘😍🧿
عزیییزم
❤❤❤❤❤🌹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.