۱۰ پاسخ

عزیزم گیگوز و نان جفتشون مال یه کارخونس فرمولاسیونشون یکیه گیگوز بگیر بده به جاش

اشتباه کردی باید ی دونه ۱ میگرفتی براش،توشرایط خاص اشکالی نداره ۱بخوره منم ی تایمی نبود از دکتر پرسیدم گفت اشکال نداره یکی یک بخر تا پیدا کنی

اشتباه کردی باید ی دونه ۱ میگرفتی براش،توشرایط خاص اشکالی نداره ۱بخوره منم ی تایمی نبود از دکتر پرسیدم گفت اشکال نداره یکی یک بخر تا پیدا کنی

اشتباه کردی باید ی دونه ۱ میگرفتی براش،توشرایط خاص اشکالی نداره ۱بخوره منم ی تایمی نبود از دکتر پرسیدم گفت اشکال نداره یکی یک بخر تا پیدا کنی

اشتباه کردی باید ی دونه ۱ میگرفتی براش،توشرایط خاص اشکالی نداره ۱بخوره منم ی تایمی نبود از دکتر پرسیدم گفت اشکال نداره یکی یک بخر تا پیدا کنی

همون نان ۱ را خب بگیرید فعلا بهش بدید

قوچان کجاس ؟من همدانم میخای برات بگیرم بفرستم هرچندتا میخای؟

قوچان کجاس ؟من همدانم میخای برات بگیرم بفرستم هرچندتا میخای؟

اگر شیرخشک عادی میخوره مخصوص نیست یه چیز دیگ بگیرم ببلاک گیگوز اپتامیل اینارو میتون بخوره که

شیر خشک مارک دیگه نمیشه داد امروزو؟

سوال های مرتبط