قطعا بیشتره،،،اصلا نمیشه گفت شبیه درد پریوده،،،درد زایمان بیشتر کمر و مقعد فشار میاد
من که انقد تو مقعدم فشار داشتم اصلا قابل توصیف نیس،،ولی صددرصد قابل تحمله فقط باید رو تنفست کنترل داشته باشی موقع درد نفسای عمیق بکشی و به اومدن دخترت فکر کنی درد یادت میره
ولی یکی از بهترین لحظه ها که من اصلا یادم نمیره و زایمان طبیعی و دوست دارم اینکه بعد به دنیا اومدن بچه خودتم دوباره متولد میشی یهو دردات تموم میشن و بعد به خودت افتخار میکنی که تونستی اون فرشته کوچولورو با تلاش خودت به این دنیا بیاری😍
تو ورزشاتو انجام بده ایشالا راحت زایمان میکنی
عزیزم چرا اینقدر میپرسی فقط همه بهت استرس میدن
بهش فکر نکن اصلا
من ۲بار زایمان طبیعی کردم اصلا درد پریود شبیه نیست درد زایمان خیلی خیلی بدترازدردپریوده اصلانمیشه مقایسه کرد تو زایمان مرگو میبینی باچشمات درد پریود بخاطر 1سانت بازشدن دهانه رحمه
اصلا شبیه درد پریودی نیست من تا شیش سانتشو چشیدم
ی انقباض شدید شکمت از شدت سفت شدن میخواد جر بخوره و ی فشار خیلی شدید میره سمت مقعد
اصلا نمیتونی کمرتو صاف نگهداری
انگار با تبر میزنن وسط کمرت
خوبیش اینه چندثانیه میگیره ول میکنه
درد اصلی اونجایی هست ک بچه میاد توی کانال زایمان حس خورد شدن استخونه
موقعی که پریود میشیم اگر اشتباه نکنم دهانه رحم ی سانت باز میشه.موقع زایمان طبیعی۱۰سالت باز میشه.قرار نیست هم دیگرو بترسونیم اما درد زایمان ده برابر شایدم بیشتر از درد پریودی هستش.البته بدن با بدن فرق داره.منم میخوام طبیعی زایمان کنم.انشالله که هممون زایمان راحتی داشته باشیم.
نه اصلا مثل درد پریودی نیست، مثل دلپیچه و باد هست که توی کمرو لگن و همش میپیچه،
زیر دل شروع میکنه تو کل شکمت و کمرت میپیچه
والا اگه مثه درد پریودی باشه من طبیعی زایمان میکنم
قطعا خیلی بیشتره
ولی خب بدن با بدن فرق میکنه یکی خیلی سریع بدون درد زیاد زایمان میکنه یکی کلی درد میکشه اخرم سزارین میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.