استرس واست سمه
زخم شدی لابد، نترس چیزی نیس عزیزم،خیالت راحت
واییییییییییی دارم میمیرم از استرس
دختر تووباید خوشحال باشی میگن از روز شش تا هست باشه یعنی لانه گزینی هس
رابطه روز اول و دوم دیگ نباید داشته باشید
منم بعد رابطه همینجوری میشدم بعد فهمیدم باردارم
اینه همینقدر هم اومد
شاید لانه گزینی باشه
چجوری بود آی یو آی منم میخام برم میشه در موردش اطلاعات بدی ، بار اول
سلام عزیزم من فردا iui دارم بنظرت چه کارا بکنم بهتره؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.