خیلی خیلی زود زدییییی
منم یک هفته مونده ولی این ماه نمیخوام زود بزنم چون منفی بده قانع نمیشم هر روز میخوام بزنم ،نوبتم باشه فعلا نشون نمیده ،ایشالا مثبتی بذار یک هفته دیگه برن
اوه خیلی زود زدی بعد تجربه منو بخای هروقت به فکرش نباشی کلا مثبت میشه بخای هرماه منتظر بمونی استرسبکشی نمیشه
عزیزم یه هفته به موعد خیلی زوده ایشالا این ماه مثبتی
من یه هفته بعد عقب افتادن میزنم
چراانقد زود زودی بذار تاخیر داشته باشی حداقل یه هفته
زود زدی من ی هفته به موعد منفی بود دور روز به موعد هاله داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.