۴ پاسخ

من یک روز به پریودی زدم منفی شد. رفتم ازمایشگاه مثبت بودم

منم ۶ روز به موعودم مونده دیروز بی بی چک زدم منفی شد دیگه نمیدونم چی میشه

عزیزم از موعدتم باید ده روز بگذره بهتربن زمانشه

خیلی زود زدی عزیزم تا موعودت وقت هسش

سوال های مرتبط

مامان ayeh مامان ayeh هفته چهاردهم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری