من یه هفته مونده به پریودم
آزمایش خون دادم منفی بود

۲ پاسخ

چرا انقد زود آزمایش یا تست میدید.
میگن ی هفته عقب بندازی بعد.اینجوری بدتر استرس میگیرید. ی هفته هم صبر ندارید موقع موعد پریودی. نه اینکه ی هفته زودتر. خییییلی زوده.

خيلي زوده خب ، من ٤ روز بعد موعدم بااينكه بي بي چك مثبت بود رفتم خون نشون نداد ١٠ روز بعدش كه تكرار كردم مثبت شد

سوال های مرتبط

مامان پاشا مامان پاشا هفته ششم بارداری