وای کی همچین حرفی زده؟ دایان قشنگ ترین اسمه. من اگه پسر داشتم حتما اسمشو دایان میذاشتم. اسم خیلی از ماشین ها از اسم ادمه مثل ساینا -تارا- آریو-شاهین
چه ربطی داره😂
داوین کردی هم هست
دانیال، دارا،دیار
دیار.دایار.دیاکو.
دانیال ، اسم پسر خودمم هست خیلیم قشنگه 🥰
دیار
داریا
اتفاقامن میخام بزارم دایان
دانا ، دانیال ، دیار ، دارا
دارا هم خوبه
دیار دیان
دیار قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.