اسم پسر با د میشه بگید میگن دایان اسم ماشین سنگینه

۱۱ پاسخ

وای کی همچین حرفی زده؟ دایان قشنگ ترین اسمه. من اگه پسر داشتم حتما اسمشو دایان میذاشتم. اسم خیلی از ماشین ها از اسم ادمه مثل ساینا -تارا- آریو-شاهین
چه ربطی داره😂

داوین کردی هم هست

دانیال، دارا،دیار

دیار.دایار.دیاکو.

دانیال ، اسم پسر خودمم هست خیلیم قشنگه 🥰

دیار
داریا

اتفاقامن میخام بزارم دایان

دانا ، دانیال ، دیار ، دارا

دارا هم خوبه

دیار دیان

دیار قشنگه

سوال های مرتبط

مامان جواد و دلسا مامان جواد و دلسا ۲ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🥺 مامان دوقلوها🥺 روزهای ابتدایی تولد