نه اگه میشد کسایی که مجبورن بزنن رو تحت مراقبت ویژه تر میذاشتن
نه عزیزم پایه علمی نداره بعدشم دکتر تجویز میکنه برای محافظت شما و جنین از خطر عفونت و …
نه عزیزم منم هفته قبل زدم فقط خودم دست درد داشتم وگرنه نه حرکات بچه فرق کرد نه حال بد دیگ ای داشتم
دکتر من گفت نزارم برای ماه آخر ممکن عوارضش باعث زایمان زودرس بشه
نه ربطی نداره
میخوای بزنی برو بزن تا دیر نشده
بعدشم دست درد داری
من 28 هفته زدم
خیر اون حرفایی که میزنن اصلا علمی نیس
نه هیچ مشکلی نداره هیچ آسیبی به جنین نمیرسونه
نه نمیشه
نه جهت ایمن سازی مادر و جنینه تو ۳۰هفته زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.