من پیش برادرش بهنام بردم. قبلاً خواهرزاده م پیشش میرفت و راضی بود.
اما ما بعد از چندبار ویزیت واقعا پشیمون شدیم. به شدت عجله ای و نمیذارن حرف بزنی و داروهای گرون و تجاری و ...
اصلا راضی نبودم. البته شاید برادرش اینطوری نباشه نمیدونم.
من بردم بشدت راضی بودم عالی بود تشخیص درستی که ده تا دکتر نتونستن تشخیص بدن
توی دکترتو هفته ای یه بار نوبت ویزیتش باز میشه و پر میشه
باید سریع رزرو کنی
پنجشنبه ها باز میشه فکر کنم
آنلاین هم همونجا ویزیت میکنه
من بردم دخترم ۲۰ روز بود ولی راضی نبودم
تشخیصش درست نبود
مدل ویزیت کردنشم افتضاح
خیلی سریع و با عجله
انقدم اهسته حرف میزنه هیچی متوجه نمیشه
داروهایی هم که تجویز کرد داروهایی بود که تو سیسمونی فروشی ها هست نه داروخانه که خوب من هرگز این کارو نمیکنم از سیسمونی فروشی دارو بگیرم واسه بچم
ببر پیش بابک امیدوار تشخیصش عالیع برای چکابم همینطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.