نوش جان
نمک تا ی سال ممنوع
کره ش زیاد نیس؟
ن بالای یکسال نمک میزنن
نه نزن ذائقش رو تغییر میدی اینا تعریفی از مزه ندارن فعلا ... ما فک میکنیم بدمزه یا بی مزست واسشون
منم ی دو سری خیلی کم نمک زدم دوس نداشت بدون نمک بیشتر میخاد ...توام نزن اگ زدی خیلی کم ...بعد اون سفید کنار گوشت چیه ؟🤔
والا من نمکم زدم ی کوچولو بازم نخورد با خرما بهش میدم🤷🏻♀️
یه کم آبلیمو یا آب نارنج اضافه کن
نمک نزن اصلا، من یه قطره آبلیمو طبیعی میزنم
من خیلی کم میزنم
نه نزن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.