خانما سوپ برای پسرم گذاشتم میشه بهش یکم نمک بزنم

تصویر
۹ پاسخ

نوش جان
نمک تا ی سال ممنوع
کره ش زیاد نیس؟

ن بالای یکسال نمک میزنن

نه نزن ذائقش رو تغییر میدی اینا تعریفی از مزه ندارن فعلا ... ما فک میکنیم بدمزه یا بی مزست واسشون

منم ی دو سری خیلی کم نمک زدم دوس نداشت بدون نمک بیشتر میخاد ...توام نزن اگ زدی خیلی کم ...بعد اون سفید کنار گوشت چیه ؟🤔

والا من نمکم زدم ی کوچولو بازم نخورد با خرما بهش میدم🤷🏻‍♀️

یه کم آبلیمو یا آب نارنج اضافه کن

نمک نزن اصلا، من یه قطره آبلیمو طبیعی می‌زنم

من خیلی کم میزنم

نه نزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری