نوبت انتی دارم فردا خیلی زیاد استرس دارم😃😃😃☹️☹️☹️

۸ پاسخ

اره هم ذوق جنسیت داری و هم نگران سلامتیش هستی
بعدشم خیلیا میگن جنسینت تو انومالی دقیق تره انتی یه احتمال استرس آدم بیشتر میشه

ن برا من پزشک زنان نوشته با نسخه میرم

🥹🥹🥹 چقدر حس شیرینیه آدم هیجان داره

خوش خبر بیای

بله عزیزم اول سونو بعد با برگه سونو‌ میریم‌ آزمایش میدیم

منم همینطور فردا نوبت انتی دارم 😍
انشالا ک‌ برا هممون به خیر خوشی بگذره🤲

منم فردا آنومالی دارم🫠

عشقم شما سنو و ازمایش تو یک روز میدید؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری