فردا نوبت انتی دارم خیلی استرس دارم😥😟🥺

۱۲ پاسخ

منم فردا نوبت انومالی دارم و کلی استرس
استرس عادیه عزیزم ولی بد به دلت راه نده ایشالله همه چی عالی باشه برامون😍❤️

نگران نباش ایشالا نی نی سالمه سالم با خبرای خوب میای عزیزم

منم همینطور انشالله بخیر بگذره

عزیزم سنو ان تی چند شد؟

منم فردا ۱۱صبح نوبت دارم عصبی ام و نگران🥲
توکل بر خدا انشالله فردا خوش خبر میایم

کاش منم زود برسه روز انتی دل تو دلم نیس

ریلکس کن

منم پسفردا انتی دارم مثل چی استرس دارم🥲

نداشته باش ایشالا که خیره💙🩷

ایشالله خیره عزیزم کلا اول بارداری تا آخر بارداری آدم همش استرس داره ولی نگران نباش همچی خوب پیش میره

انشاالله خیره عزیزم

نگران نباش همه چی عالیه گلم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه های مامان مامان جوجه های مامان هفته هجدهم بارداری
مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری