۳ پاسخ

بعد از زایمان تا ۴۰ روز نباید شکم زو ببندید
علمیش و اصولیش اینه از روز چهلم به بعد ببندید

بذار خونریزیت تموم بشه بعد
موقعی که خونریزی داری ببندی خون کامل تخلیه نمیشه عفونت می‌کنه چسبندگی میاره ، بذار کامل تموم شد ببند

طبی اونقدر تاثیر نداره اما اولش حتما ببند
بعد ساعت شنی ببند
عالیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان و نیهان مامان آیهان و نیهان ۱۰ ماهگی
مامان Avin💗 مامان Avin💗 ۳ ماهگی