بعد از زایمان تا ۴۰ روز نباید شکم زو ببندید
علمیش و اصولیش اینه از روز چهلم به بعد ببندید
بذار خونریزیت تموم بشه بعد
موقعی که خونریزی داری ببندی خون کامل تخلیه نمیشه عفونت میکنه چسبندگی میاره ، بذار کامل تموم شد ببند
طبی اونقدر تاثیر نداره اما اولش حتما ببند
بعد ساعت شنی ببند
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.