من دخترم داغون شد بسکه گریه میکنه خدایا😭😭
اره خیلی شیرم کمخورد تب داشت کمی همون اول ک اوردمخونع پاراکید دادم بهش پاشو ویکس زدم خوب شد شکر خدا پاش چیزی نشد
بیشتر میخوابه دخترم
اره منم امروز زدم بچه ام بیحال قربونش برم
بخاطرداروهاس وپاراکیذ
عکس بچه خودتونه؟؟
آره.خیلی حالش. بد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.