۵ پاسخ

نه والا خیلی پرس جو کردم انجام نمیدن من میبرم ایشاالله امیرکلا درمانگاه زاهد پاشا از درمانگاه احیا پرسیم هر گوشی و گفت 450 خیلیه

با انژیوکت خیلی درد داره ک

ارایشگاه های معتبر و تمیز جاهایی که پیرسینگ میزنن اینکارو انجام میدن

نه جان

داخل درمانگاه

سوال های مرتبط