نوزادا شماعم تیک دارن و میلرزن ؟؟

۶ پاسخ

سلام گلم بچه شما هم اکسیژن بهش نرسیده

ببخشید عزیزم نی نی شما گفتی سونو گفته چهارکیلوئه ولی انگار کمتر اومد دنیا. یعنی سونو اشتباه کرده بود؟!!!

پسر منم همسن بچه شما بود این علائم رو داشت..مامانم گفت برا واکسنهای بدو تولدشه...الان خوب شده

از پزشک سوال کن
تقریباً همه بچه‌ها یکم میلرزن
ان‌شاءالله که طوری نیست

از دکتر بپرس عزیزم

من وقتی آروغشو میگیرم و میزنم پشتش دست پاها و دستاش تکون میخوره

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۵ ماهگی
مامان سه جوجه💙💙💖 مامان سه جوجه💙💙💖 ۴ سالگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۱۵ ماهگی