سلام گلم بچه شما هم اکسیژن بهش نرسیده
ببخشید عزیزم نی نی شما گفتی سونو گفته چهارکیلوئه ولی انگار کمتر اومد دنیا. یعنی سونو اشتباه کرده بود؟!!!
پسر منم همسن بچه شما بود این علائم رو داشت..مامانم گفت برا واکسنهای بدو تولدشه...الان خوب شده
از پزشک سوال کن
تقریباً همه بچهها یکم میلرزن
انشاءالله که طوری نیست
از دکتر بپرس عزیزم
من وقتی آروغشو میگیرم و میزنم پشتش دست پاها و دستاش تکون میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.