۷ پاسخ

منم میخاستم این سوال بپرسم
کجا رو معرفی میکنید مامانا؟ ک راضی بودین؟
میشه اسم کلینیک و ادرس بگین

کلینیک لیزر بیمارستان امام رضا
و مرکز شاپرک این دو فقط عالین قیمتاشون بالاتر هس اما جواب میگیری
قیمت الان ندارم زنگ بزن بپرس

جایی که من میرم عالیه بعد دوجلسه بیکینی و زیر بغل اصلا در نمیاد

من قبل حاملگی میرفتم دیگه سه جلسه بود تموم بشه حامله شدم ولی وقتی لیزر میکنی بدنت به معنای واقعی هلو میشه🍑 خیلی خوبه لعنتی الان مثل علف هرز امروز میزنی فردا در میاد بعد میخواد رو‌ سر در بیاد ناز می‌کنه 🙃

منکه چند ماهی هست میرم خیلی راضیم
از ۶ ماهگی ب بعد میتونی بری
نتیجم گرفتم
البته ک من قبل حاملگی هم میرفتم
ولی خیلی راضیم

من از 6ماهگی پسرم رفتم
و بسیار راضییی

دکتر دخترم گفت بذار واسه زمانی که از شیر گرفتیش
الان احتمال جواب نگرفتنت هست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۱ سالگی