۱ پاسخ

یسری بچه ها از ۳ ماهگی اعتصاب شیر و شروع میکنن تا ۶ ماهگی ، کمکی ک شروع بشه شیر خوردنشونم کم کم درست میشه الان دختر من از بعد واکسن ۴ ماهگی ن درست حسابی میخوابه ن شیر میخوره واقعا سخته

سوال های مرتبط