۴ پاسخ

اکه حالت سوزش داره ونزویتو ۲۰۰

اگ باردار نیستی ،ی قاشق چایخوری بارهنگ و نصف لیوان اب و یک لیوان عرق نعنا یک کوچولو نبات بجوشون بخور ،در حد دو س دقیقه ک یکم ابش کمتر بشه چند شب امتحان کن قبل خواب

فقط امپول کترولاک بزن سریع درجا خوب میشی

قرص کلیدینیوم سی سبز رنگ ریزه برای عصب معدست
قرص نعنا باریج

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۴ سالگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته سی‌ونهم بارداری