تایپیک شماره ۲ سیسمونی ویترین😍

جزئیاتشو تو کامنتا میذارم🥹

تصویر
۱۵ پاسخ

مبارک باشه عزیزم

همش کلی مبارکه عزیزم 😍😍❤️‍🩹

عاشق جهازش شدم 😍😍😍🥺
منم دوس دارم جهاز دخترمو بگیرم مامانم میگه بذار بیاد بعدا بگیر

وایییی عزیز دلم مبارکش باشه خیلی خیلی قشنگن😍😍😍😍💞

خیلی قشنگن مبارک باشه😍😍❤️

جاروبرقیش فقط

قشنگه انشالا با لذت ازشون استفاده کنه

کشو بعدی هم
حوله و لیف
کیسه آبگرم
پتو دورپیچ
قنداق چسبی

تصویر

کشو اول هم
دستمال خشک کن
دستمال دهن
تشک تعویض
دور پیچ های نخی ساده
کهنه و شورت مشمبایی😬

تصویر

خعلی گشنگه

طبقه پایینم تم زرد و آبی💛💙

البته بگم بیشتر عروسکا برای خودم بوده شستم گذاشتم تو ویترین دختری😬

تصویر

😍😍😍😍

طبقه سوم تم صورتی🩷

تصویر

طبقه دوم تم سبزه💚

تصویر

طبقه بالا جهاز دخترمه😂

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد