من ثبت کردم.
با گوشی هم میشه انجام داد؟اخه مدرسه پرینت میخاد
گلم تو سایت دولت من یا از گوگل؟
خانمها برای غیرانتفاعی هم باید داخل این سایت ثبتنام کنیم؟
ممنون که گفتی رفتم ثبت نام کردم❤️
مرسی که گفتی من انجام دادم
عزیزم خودتون تونستین ثبت کنین یا باید بریم کافی نت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.