۵ پاسخ

والا من ده روز بعد زایمان تا یه مدت زدم شکمم باز بزرگ مونده

مگه شکم بند نزده بودی..‌
من الان یکماه بیشتر می‌بندم.هنوزشکم دارم ☹️☹️مگه میشه خودش بره

چه نوع گنی خوبه؟ گن شورتی خوبه ؟

خودش میره شکم

ببند

سوال های مرتبط