۶ پاسخ

منم مثل تو بودم خیلی درد داشتم مادربزرگم میگه رحم داره خودشو جمع می‌کنه

رحم داره جمع میشه
دردش وقتی شیر میدی بیشتر میشه

برو بیمارستان طبیعی نیس دردت

عزیزم این درد طبیعی نیست برو دکتر

کیسه آب گرم بزار

خون‌ریزی هم زیاد شده یا ن
اگه دیدی درد آروم نداره برو زایشگاه لخته نمونده باشه

سوال های مرتبط

مامان فرزام و علیسام مامان فرزام و علیسام ۹ ماهگی