دختر من اصلا میوه نمیخوره.هیچ میوه ای
پسر من عاشق موزه ولش کنم روزی دوتا هم مبخوره
ولی روزی یکی میدم بهش
و اینکه وقتی پسر من یبوست میشه موز میدم شکمش راه میوفته 😁
پسر منم عاشقشه ولی لعنتی گرونه
علی نمیخوره اصابم خرابه مخصوصا الان ک اسهاله توف میکنه
آره دخترمن دوست داره ولی روزی ی نصف میدم
والا ماهم نمیخوریم خخ
من لب نمیزنه باهرچی هم قاطی کنم بدش میاد
دخترمن موز دوست نداره ولی سیب خیلی دوست داره بهش میدم
پسر منم روزی یدونه میخوره
سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
پسر منم روزی یه دونه میخوره کامل
دختر من روزی نصف میخوره
پسر من هییییچ میوه ای نمیخوره😫😫
دخترمنم میخوره
دردت بقلبم🧿♥️😋😋😋
یبوست نمیشه؟
دختر منم خوب میخوره ولی غذا نمیخوره
نوش جونش اره پسر منم دوس داره
پ چرا پسر من لب نمیزنه😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.