۶ پاسخ

این امکان داره ورم کنه و زیرش چرک بیاد مثل یه جوش چرکی و بزرگ
بعدش خودش میترکه یه عالمه چرک. میاد بیرون بعد خوب میشه

برای چند نفر دیدم بچه هاشون حای وامسن بدو تولدشون اینطور شد
دختر خودمم همینطور
نگران نباش روند طبیعیش هست

بله طبیعیه.

اره طبیعیه

واسه مح که اصلا زخم نشد رد نیوفتاد

این کجای بچس

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی