۱۰ پاسخ

باز شدن دهانه رحم و زایمان زودرس
معمولا بالای 30 باشه خوبه ولی اگه بیاد زیر 30 باید زود سرکلاژ بشه

کم‌ باشه سرکلاژ میشه عزیزم

بالای ۲۵ اگه سابقه زایمان زودرس نداشته باشید نیاز به سرکلاژ نداره دکتر من که نظرش این بود
سرویکس من ۲۷بود تا اخر بارداری هم
همین موند

زایمان زود رس
من ۸ ماهگی زایمان کردم
بارداری دومم سرکلاژ کردم با سرویکس ۳۰
واستراحت مطلق بودم

مال من کم بود ار اخر شش ماه استراحت مطلق شدم ۲۵بودم

سقط زایمان زودرس .
درمانشم .
استراحت . شیاف امپول . پساری . سرکلاژ
هفته های اول باید بالا باشه و بره بالا.
هفته های اخر هی میاد پایین

سرویکست کم بلشه سرکلاژ میکنن

طول سرویکس تا ۳۰ هفته باید حداقل بالا ۳۰ باشه زیر ۳۰ شیاف باید گذاشت زیر ۲۵ ام که سرکلاژ میکنن اگه پایین باشه باعث زایمان زودرس میشه

طول سرویکس تو چند ماهگی چند هست!؟این‌مهمه!

زایمان زود رس

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی