مامانا شرمنده میشه این جواب آزمایشم تفسیر کنید

تصویر
۳ پاسخ

سلام مراقب قندتون باشید
محدود کنید شیرینیجاتو


ذخیره اهنتونم پایینه
روزی یک عدد فردین یا فی فول

خیلی کم و جژیی عفونت ادراری

اب جوش بیشتر میل کیند
اگه دیدید اذیتید سیپرو یا سفیکسیم مصرف کیند

و اینکه ازمایش تیرویید شما کامل نیس
Tsh ندادید

فقطt4
t3 دادید

همه چیت خوبه عزیزم

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۴ سالگی