مامانا بعد زایمان سزارین ۴۰ روز بعدش ازمایش پاپ اسمیر دادین؟

۱۳ پاسخ

والا من هر سال تست میدم حتی ماه اول بارداری نمیدونستم تست دادم
اما دکترم نگفت که باید تست بدی

به من نگفت دکترم
من همیشه تست میدم هر سال حتی یک ماهم بود دکتر نمیدونست تست پاپ اسمیر گرفت ازم

نه من ندادم اصلا مگه باید میدادم؟
کسی پس چرا به من نگفته بود؟

من س ماه بعد زایمان انجام دادم

نه وقت نکردم

اره من دکترم گرفت با این که قبل بارداری داده بودم

نه ندادم
انقد امروز و فردا کردم
وقت ندارم کسی نیست بچمو نگه داره

دکتر من گفته ۶ ماه بعد زایمان باید بدی ولی هنوز من ندادم

منکه دکترم گرفت

اقد امروز فرداکردم دیگ‌حوصلم نکشید

نه پاپ اسمیر سه سال بعد از زندگی مشترک میتونی بدی

نه ندادم

نه ندادم
مگه باید داد

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نازنین و نیهاد مامان نازنین و نیهاد ۱ سالگی