بچه هااااا توروخدا بگید رستاک یا نصوحیان؟

۱۷ پاسخ

برای انتی برو پیش نصوحیان ولی انومالی برای اینکه دقیق تر باشه دستگاهشون سه بعدی چک بشه یا ضیایی برو‌ یا بیغمیان

جفتش

دکتر من میگه بیغمیان ،از همه کارش بهتره
انتی و انومالی رو حتما میفرسته بیغمیان

قطعا نصوحیااان

رستاک

نصوحیان

نصوحیان

دوتاشو من رفتم هم رستاک خوبه هم نصوحیان
ولی نصوحیان بهتره

قطعا نصوحیان

نصوحیان

منم دکتر نصوحیان تازه نوبت گرفتم هم اینجا هم آشناهام گفتن خیلی دکتر خوبیه

صد البته دکتر نصوحیان

نصوحیان تو گهواره اینقدر طرفدار داره چرا؟ من اصلا قبلا نشنیده بودم ولی بیغمیان توی رستاک اعظمی توی مرکزی و دکتر روشن خیلی مطرح بودن همیشه

قطعا نصوحیان

نصوحیان

نفیس هم عالی

نصوحیان بی شک

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان کنجد🫠 مامان مامان کنجد🫠 هفته بیست‌وچهارم بارداری