من بچم ب دنیا اومد ۲۷۰۰ بود
اره عزیزم خوبه
اره خوبه من 37 هفته سه کیلو 50 گرم بود
بچه من با همین وزن به دنیا اومد
کلا از ۲۵۰۰ به بعد خوبه
اره بابا بچه من ۳۸ هفته بدنیا اومد ۲۷۰۰ ک
من بچه ام تو 38 هفته 2700 بود که کیسه آبم پاره شد با همین وزن بدنیا اومد
والا من دارم دعا میکنم بچم موقع به دنیا اومدن حداقل ۲۷۰۰ رو داشته باشه
چون ۲۹ هفته که گرفتم همش یک کیلوش بود
الان همش دارم غذا کبابی و بستنی میخورم به امید وزن گرفتنش
آره بابا خیلی هم خوبه
من بچهام ۲.۸۶۰ دنیا اومد اصن
این چند هفته هم خوب بخورین ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.