سلام مادرا وزن ۲۸۰۰ برا ۳۷ هفته خوبه؟

۸ پاسخ

من بچم ب دنیا اومد ۲۷۰۰ بود
اره عزیزم خوبه

اره خوبه من 37 هفته سه کیلو 50 گرم بود

بچه من با همین وزن به دنیا اومد

کلا از ۲۵۰۰ به بعد خوبه

اره بابا بچه من ۳۸ هفته بدنیا اومد ۲۷۰۰ ک

من بچه ام تو 38 هفته 2700 بود که کیسه آبم پاره شد با همین وزن بدنیا اومد

والا من دارم دعا میکنم بچم موقع به دنیا اومدن حداقل ۲۷۰۰ رو داشته باشه
چون ۲۹ هفته که گرفتم همش یک کیلوش بود

الان همش دارم غذا کبابی و بستنی میخورم به امید وزن گرفتنش

آره بابا خیلی هم خوبه
من بچه‌ام ۲.۸۶۰ دنیا اومد اصن
این چند هفته هم خوب بخورین ❤️

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان نورا خانوم❤️🧿 مامان نورا خانوم❤️🧿 ۵ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی