۴ پاسخ

اره هیرو هم توی چهار ماهگی این کارو‌مسکرد از سرش افتاد الان جدیدا باز میکنه
دلیلش اینه دندون که درمیارن ساختار دهانیشون براشون تازه و جالبه
و توی این سن اگاهی حسی دهانشچنم بالا رفته
با دست دارن روی زبون رو‌تحریک‌ میکنن
حالا بهتر اینه دستشو و دهانشو مشغول کنی
هچیج بده دستش، دندون گیر
قاشق پلاستیکی یا....
چون معمولا اگر بهش بگی نکن آگاه تر و‌کنجکاوتر میشه و بیشتر تکرار میکنه

دحتر منم اینجوریه
بهش پستونک میدم ک تکرار نکنه

پسر منم یمدت اینجور میکرد تومخی یبار زدم رو دستش عصبی شدم دیگه تکرار نکرد

اااااا ماهانم اینطوریه اون یه ذره ای هم که میخوره میاره بالا

سوال های مرتبط