۴ پاسخ

عزیزم من خرما یا نبات میریزم
اکه احساس کنم سرماخورده شکر میریزم
شما هم بهتره خرما یا نبات بدی البته که مادرهر بچه خودش بهتر بلده فقط گفتم راهنمایی کنم🥰

شکر به بچه میدی😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

عزیزم نبات بندازی بهتر از شکر ی تیکه نبات بنداز

نوش جونش دختر منم الان درس کردم خورد

سوال های مرتبط