بله نشون میده ولی بتاکمه میخای صبرکن چندروزدیگ برواگ مث من عجولی برو😂
منم امرو16ازاد سازی بود بتا دادم41بود صبرکن از موعدت بگذره
مبارکه گلم ان شاءالله ❤️
آره برو
موعدت کی هست
عزیزمممم مبارک باشه 😍😍😍🥰منم فردا آزادسازی میزنم واسم دعا کن 🥲🥺میشه بگی چ کارایی کردی چ مراقبت های بعدش دارو چیا خوردی ،،ممنون میشم🙏
اره بگو ازمایش بتا یا تیتر بارداری میخوام بدم
مبارکه مثبته
مبارکه عزیزم انشالله منم مثبت بشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.