امروز15آزادسازی فردا موعدمه یعنی برم آزمایشگاه نشون میده

تصویر
۹ پاسخ

بله نشون میده ولی بتاکمه میخای صبرکن چندروزدیگ برواگ مث من عجولی برو😂

منم امرو16ازاد سازی بود بتا دادم41بود صبرکن از موعدت بگذره

مبارکه گلم ان شاءالله ❤️

آره برو

موعدت کی هست

عزیزمممم مبارک باشه 😍😍😍🥰منم فردا آزادسازی میزنم واسم دعا کن 🥲🥺میشه بگی چ کارایی کردی چ مراقبت های بعدش دارو چیا خوردی ،،ممنون میشم🙏

اره بگو ازمایش بتا یا تیتر بارداری میخوام بدم

مبارکه مثبته

مبارکه عزیزم انشالله منم مثبت بشم

سوال های مرتبط

مامان قندون مامان قندون هفته پنجم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🫧 مامان توت فرنگی 🍓🫧 هفته بیستم بارداری