۷ پاسخ

منم دو دی بودم خواهر
۱۰ روز پیش تست زدم

منم ۲ دی موعودمه....خیلی درد پریودی دارم حس میکنم شکمم خیلی بزرگ شده گودی کمرم بشدت درد میکنه...

اره انشاالله نشون میده

عزیزم من ۲ دی موعدمه پس باهمیم

عه منم با شما هستم فردا هم روز چهارده ازادسازیم هست اما درد دارم و بیبی نمیرمم

من سه روز بعد تاخیر زدم نشون داد روز چهارمم تکرار کردم دوتا قرمز پررنگ شد ایشالله که بی بی چک شماهم دوتا خط بیفته

اره یزن

سوال های مرتبط

(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🫧 مامان توت فرنگی 🍓🫧 هفته بیستم بارداری