۸ پاسخ

من 7 روز به پریودی مانده. دعا کنید باردار باشم. خیلی مچکرم

برا من ۵ روز مونده به موعد نشون داد

من ۳ دی

چهار پنج روز تاخیر بعد بزن

نه چون نزدیک پری هورمونی در ادرار ایجاد میشه که بی بی رو مثبت میکنه.بهش میگن مثبت کاذب

یک هفته بعد موعد

اره عزیزم الآنم بزنی معلوم میشه

اگه صبر ندارین بله

سوال های مرتبط

(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🫧 مامان توت فرنگی 🍓🫧 هفته بیستم بارداری