شام اسرا تقریبا همه رو خورد 🫤🤗

تصویر
۷ پاسخ

موهاش هنرخودته🥲گناداره بچه..دیگه ازاین کارانکن

نوش جون عزیزم چندتا دندون داره؟؟میتونه جویدن کنه؟

خودش میخوره؟

خودش با قاشق میخوره؟؟ یا میزاری دهنش؟

دختر من اصلا نمیخوره اتفاقا شام ما هم همین بود 🤕🤕

کله شو چرا اینجوری کردی؟

ماشاءالله
نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی