۷ پاسخ

ی رکابی زیردکمه خور و ی بلوز و شلوار روش کافیه
عالیه ینی رکابی و تیشرت کوتاه اصن نخر چون بغلش میکنی کمرش اینا معلوم میشه هم شلخته میشه هم پوستش اذیت میشه
سه تیکه عالیه
فقط برای ماه اول دستکش واجبه ک صورتش و خط خطی میکنه

پنج تیکه ک اصلا بدرد نمیخوره..همون و تیکه ای جنس خوب چیزای واجب و بگیر..شورت عینکی تو پنج تیکه اصلا استفاده نمیشه

وای منم این لباسو اصلا نمیفهممممم
لباس بیرونی نمیدونم چی بخرم براش😤

اها ی چیز دیگم بگم سایز صفر اصلا ۲۰ تیکه و اینا نگیر چون ی ماهه بچه بررگ میشه دیگ صفر اندازش نمیشه کلی از تیکه هاش استفاده نشده میمونه

من تا الان ۵تا دست پنج تیکه گرفتم
یک۲۰تیکه
۴تا رکابی زیردکمه دار
۴تا شلوار
۴تا بلوز
۴تا آستین بلند
دوتا رامپر
۱۰تا سرهمی
یک دست لباس بیرونی سایز۲گرفتم
۴تا کلاه
دوتا جوراب
دوتا دستکش

۵تیکه چیارو شامل میشه؟

سه تیکه خیلی بیشتر به کار میاد
بچه شورت عینکی و زیردکمه آستین کوتاه یا تیشرت آستین کوتاه نمیپوشه ک ،اصلا استفاده نمیشه

سوال های مرتبط