۸ پاسخ

بخاطر دندونه دیگه

برای سردی هم ممکنه باشه

میخواد دندون در بیاره عزیزم.براش ژل لثه بگیر ک لثه ش سِر بشه ک اذیت نشه داره دندون در میاره بی تابی نکنه حتما لیسک بچه بگیر بده دستش گاز گازی کنه اینجوری سرگرم میشه و زودتر دندونش در میاد خیلی مواظبش باش

ب دکترش پرسیدم گفتش لثه هاش هنوز سفت نشده بخاطر همینه آب دهنش خداروشکر 2سالگی برطرف شد

دخترمنم تادوسالگی آب دهانش می‌ریخت
روزی 3یا4 بار لباس عوض میکردم برای لثه یا دندان

به خاطر سفت شدن لثه است من گاهی باید لباس پسرم رو عوض می کردم خیس میشد

طبیعیه دیگه

سلام داره لثه سفت می‌کنه دندون در بیاره

سوال های مرتبط