مامانا
شما آب دور بچتون چند بود ؟

۹ پاسخ

۱۱گف خوبه

ازمنم ۱۹بود

از من ۸.۵ بود که خب پایین بود دو هفته خودمو کشتم با اب خوردن و ابمیوه شد ۹.۲ دوباره دو هفته مجدد اب فراوون شده ۱۱.۶ خدا رو شکر دکتر گفت نرماله دیگه ولی بهم گفت روزانه حتما ده تا دوازده لیوان اب بخور

17 بود

از ۳۰ هفته هی بالا پایین میشه

من دقیق ۳۰ هفته رفتم نوشته بود بین ۱۵ تا ۱۶ و‌نرمال

۱۲ بود هفته پیش

مال من ۲۲ بود گفته زیاده قراره فردا برم دوباره‌ چک بشه

13بود

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر ۳ ماهگی
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌ودوم بارداری