۱۱گف خوبه
ازمنم ۱۹بود
از من ۸.۵ بود که خب پایین بود دو هفته خودمو کشتم با اب خوردن و ابمیوه شد ۹.۲ دوباره دو هفته مجدد اب فراوون شده ۱۱.۶ خدا رو شکر دکتر گفت نرماله دیگه ولی بهم گفت روزانه حتما ده تا دوازده لیوان اب بخور
17 بود
از ۳۰ هفته هی بالا پایین میشه
من دقیق ۳۰ هفته رفتم نوشته بود بین ۱۵ تا ۱۶ ونرمال
۱۲ بود هفته پیش
مال من ۲۲ بود گفته زیاده قراره فردا برم دوباره چک بشه
13بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.