۶ پاسخ

سونو بده .ازمایش بده

سلام وقت بخیر ممنون میشم آخرین تاپیک منو جواب بدبد

اگه تنبلی نداری حتما آزمایش خون یا سونو بده

کلا سعی کن هرماه از روز ۱۴-۲۴ سیکلت قرص دوفاستون استفاده کنی،اگر بارداربشی بچه رو حفظ میکنه اگر هم نشد ب مرتب شدن سیکلت کمک میکنه

سونو واژینال بدید

برو آزمایش بتا بده

سوال های مرتبط