برای بچه هاتون یسنا ریختن؟
#فرزندپروری شیرخشک بچه

۱۰ پاسخ

فکر کنم فعلا فقط برای چند قلوهای زیر دو سال میریزن

نه.

یسنا چیه

برای ما کلا امسال نریختن
فکر کنم تعدادی از مادرا یسناشون حذف شده

ن واسه ما ماه قبلم نریختن

یسنا چیه

ن بابا

واسه ما ماه قبلم نریختن این ماهم خبری نبس

اره

نعععع

سوال های مرتبط