سلام عزیزم شما از هفته چندم قرص اهن میخوری؟🥺کمخونی داشتی؟
من از هفته ۶ خوردم استرس دارم
از من اینه خوبه سبکه
ساک مایورال خیلی راضیم الان حدود ۳ تومنه
ی ساک دیدم بزرگ بود جنسش فوق العاده خوشگل هم بود بازم میگم جنس توپی داشت ۴ ۵ تومن ... بستگی داره چقدر هزینه کنی ی تومنی هم هست پیدا میشه
من مامی بگه حدود۵۰۰تمن بعدا بوخویشم اتانم استفاده کم
مال من رو ستشه تک نمیدونم چند میشه
من ۲۵۰۰ خریدم
نیمه شو پیامکتم دی برق خاموشه اگر له فکرم بمینه صبحا عکسی اگرم بوت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.