وای چرا من هنوز تو ماه هفتمم خداا😭😭😭😭😭😭😭😭

۱۴ پاسخ

طاقت بیار آخراشی خانوم گل

حکم 7سال داره پـــــــــع نمیگزره ک

منی ک تازه دو روزه واردش شدم🥴🥲💔

30 هفته و۱ روز میری تو8

تو دانشگاه هم یادمه ترم ۷ عین جهنم بود تموم نمیشد🤣🤣🤣چرا اینجوریه

طاقت بیار هنوز نه ماهگی مونده اونموقعه باید بگی وای😫

من الان ی سال تو ماه هفتم گیر کردم🫠

دیر میگذره؟ یکی دو روز دیگ میرم هفت ایشالا

نگران نباش ماهم باهاش درگیریم همه ماه ها بزور تموم میشه

طاقت بیار

دیگه هفتع اخرشی وارد هشت میشی نترس من ک ای هفته ۲۴چقد دیر میره

اینا ک زود میگذره همین بیست روز آخر وای نمیدونی
من مخم نمیکشه دیگ

۳۰ هفته ینی ۷ تمام

بدترین ماه

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۸ ماهگی
مامان عشقام مامان عشقام ۱۲ ماهگی
مامان ابری مامان ابری ۱۰ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مینی جان🤭💕 مامان مینی جان🤭💕 ۴ ماهگی