طاقت بیار آخراشی خانوم گل
حکم 7سال داره پـــــــــع نمیگزره ک
منی ک تازه دو روزه واردش شدم🥴🥲💔
30 هفته و۱ روز میری تو8
تو دانشگاه هم یادمه ترم ۷ عین جهنم بود تموم نمیشد🤣🤣🤣چرا اینجوریه
طاقت بیار هنوز نه ماهگی مونده اونموقعه باید بگی وای😫
من الان ی سال تو ماه هفتم گیر کردم🫠
دیر میگذره؟ یکی دو روز دیگ میرم هفت ایشالا
نگران نباش ماهم باهاش درگیریم همه ماه ها بزور تموم میشه
طاقت بیار
دیگه هفتع اخرشی وارد هشت میشی نترس من ک ای هفته ۲۴چقد دیر میره
اینا ک زود میگذره همین بیست روز آخر وای نمیدونی
من مخم نمیکشه دیگ
۳۰ هفته ینی ۷ تمام
بدترین ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.