من میخام فردا ببرم یک روز زودتر
قصد داشتم امروز ببرمش که بهداشت زنگ زدم گفت خیلی زوده دیگه با اصرار قبول کرد فردا بزنه
دیرتر اشکالی ندارع ولی زودتر نمیزنن
پاراکید رو بعد واکسن بده
واکسنو دیر تر میزنن ولی زودتر نه
معمولا بهت تایم میدن که ببریش سر همون تایم، ولی اگه نشد تو هفته اول دوماهگی ببریش مشکلی نداره
واکسن دو ماهگی ، تو هفته اولش کلا بهتره بزنه .. زودتر نزنه بهتره
از قبل هم نباید استامینوفن بدی تو بعضی مطالعات میگن اثر واکسن رو میتونه کم کنه.. باید بزنه بزاری ایمنی خودش فعال بشه اگر تب کرد یا درد داشت بهش بدی
قبلش نده عزيزم نترس مشكلي هم پيش نمياد من أصلا ندادم قبلش خداروشكر أصلا هم تب نكرد فرقي هم نميكنه يه روز زودتر يا ديرتر خيلي ها هستن بچه سرما خورده مجبور ميشن يه هفته صب كنن بعد بزنن
مشکلی نداره من سه روز بعد بردم
اصلا نباید قبلش استامینوفن بدی
ببر با خودت وقتی واکسن زد بهش بده
کمپرس سرد روز اول زود به زود بزار زود خوب میشه
نگران نباش
قبلش نباید بدی بعدش باید استا بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.