خانوما پاپ اسمیر چقدره؟

۹ پاسخ

من مطب گرفتم 300 بردم ازمایش 600

من هفته پیش یک میلیون دادم

من ماه پیش انجام دادم ۱۵۰۰
اگه بیمه تکمیلی داری برو جایی که قرداد دارن باهاتون
من رفتم آزمایشگاه کلا رایگان شد برا من

مگه بهداشت رایگان انجام نمیده ؟ من خیلی وقته پیش بهداشت بودم گیر داد بیا پاپ اسمیر انجام بده الکی گفتم پریودم

من چند سال پیش انجام دادم یادم نیست هر چند سال باید انجام داد؟

سال پیش این موقع ازمایش دادم رفتم متخصص زنان یه ویزیت میگیره که پارسال ۴۰۰ بود
۳۰۰ برا گرفتن نمونه
۳۰۰ یا ۳۵۰ هم آزمایشگاه بود پارسال
البته من بیمه تکمیلی دارم ۹۰ درصد همه اینا رو پس داد

من دادم ی تومن دکتر ازم گرفت انجام داد یک و چهارصد هم آزمایشگاه حدودا دو هفته پیش انجام دادم

اون روز یکی تو مطب انجام داد ۶۰۰گرفتن ازش

من که اصلاندادم میترسم نمیدونم چرا .اگه جادولتی بری ۴۰۰انگار

سوال های مرتبط