۱۳ پاسخ

الان خیییییییییییییلی زودههههههه

من نگهش میدارم وقت های که از خواب بیدار میشه جیش میکنه ولی بگی عادت کنه نه

عزیزم هرکارکنی بچه های میگیرن اتفاقا ازالان یادبدی زودیادمیگیره بچه هاباهوشن من پسرمو۹ماهگی درطول روز چندساعت بازنگه می‌داشتم ده دقیقه بارمیبردم جیش می‌گرفتم زودیادگرفت یک سال ونیمش بودکامل یادگرفته بوددبگ مای بی بی نمی‌کردم الآنم دخترموشروع کردم سه ساعت هرچند ساعت بشه بازمیزارم میبرم جیش میگیرم حتی پی پی هم داشته باشه یادگرفته

زودههههه🫤🫤🫤🫤

پسر من جیش آب رو هر موقع ببرم دسشویی میکنه ولی پی پی خیلی زوده متوجه نمیشن

زود گرفتن از پوشک بعدا باعث شب ادراری میشه الان خیلی زوده

عزیزم خیلی زوده خییلی زوده
زیر ۲سال استرس و اضطراب میاره با مشاور صحبت کردم که میگما
هنوز ۱سال و یک ماهشه
تا زمانی که حرف خوب نزده دست نگه دار عجله چرا

عزیزم الان بچه بخواد هم کنترلی نداره روی جیش و پیفش فقط باعث میشی توی بزرگسالی به آدم با اضطراب تحویل جامعه بدی نکن اینکارو

ببر تو دستشویی لخت کنش بزار هوا بخوره تا دیش کنه تند تندم باید ببری ها تنبلی نکنی بگو دیش دیش تا یاد بگیره منم میخام بگیرمش

من پسرم از ۱۱ماهگی هرچی شلوارش بکشم پایین جیش میکنه دیگه پوشکش نمیکنم

بابا زوده
زیر دو سال چه دختر چه پسر نباید از پوشک گرفتن بشن اضطراب میاره

زیر ۱۸ ماه فقط وقت تلف کردنه چون یاد نمیگیره و با زور هم بهش بگی باعث تروما میشه اینو یه روانشناس بهم گفت بهترین زمان بین ۱۸تا ۳۰ ماهه

زیر دو سال اگر بچه خودش تمایل نداشته باشه باعث اضطراب میشه

سوال های مرتبط