حقی ۱۵ میلیون میگیره
زنگ بزن بیمارستانی ک میخوای بری بپرس. ۲۰تا۲۵میلیون . زیر میزی هم هر دکتری دکانی باز کرده مبلغ خاص خودشو داره🫨🫨🫨🫨
والا دخترم ابان۴۰۰هیچی. و بیمه تکمیلی داشتم قوی بود، بیمارستان فوق تخصصی مادر تو سجاد شهر بودم. فقط پول اتاق خصوصی دادیم. الان هم زیر میزی فکر کنم باید بدیمو ۳۰میلیون نهایت باشه با زیر میزی و زایمان🫨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.