۳ پاسخ

حقی ۱۵ میلیون میگیره

زنگ بزن بیمارستانی ک میخوای بری بپرس. ۲۰تا۲۵میلیون . زیر میزی هم هر دکتری دکانی باز کرده مبلغ خاص خودشو داره🫨🫨🫨🫨

والا دخترم ابان۴۰۰هیچی. و بیمه تکمیلی داشتم قوی بود، بیمارستان فوق تخصصی مادر تو سجاد شهر بودم. فقط پول اتاق خصوصی دادیم. الان هم زیر میزی فکر کنم باید بدیمو ۳۰میلیون نهایت باشه با زیر میزی و زایمان🫨

سوال های مرتبط

مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) هفته بیستم بارداری
مامان کیوان💙 مامان کیوان💙 هفته بیست‌وسوم بارداری